ELLUUUU CX

Hej alla där ute sitter just nu vid mammas mac schh om det xc
ja jag har ingen data o inge internet :/
så ja när mamma nt ser så e ja inne på olika datorer CXX
hon e nt så smidig som sagt XD
ja haha ja levlar min nya häst westboy han är i lvl 9 nu o ska till level 10 idag tänkte ja :)
ni som nt vet så e westboy en Frisiks Sporthäst o han e jätte söööt :D
älskar den hästen de är den gråa hästen dåråå CX
gillar typ bara gråa, svarta ocg vita hästar haha 
 
okej ja har egentligen ingen blogg lust alls för mkt har hänt mig nu på sensate tiden ja har problem med o äta ja kan nt äta alls kan ta en tugga sen e jag mätt typ :/
sen så börjar jag blöda nässblod pga ingen mat o ingen sömn sen så slår jag ju mig sj hehe så ja. Mamma  o pappa vill att ja ska till skolan idag för att prata med rektorn med dom men vill nt så ja stanna hemma idag o kmr nt gå veckan ut ja har sagt att ja vill vara hemma till sommarlovet börjar oavsett om ja mst vara utan sso elr nt då fixar ja ju bara nån som levlar osv till mig då!
 
sen till sommarlovet så tänkte jag att ja skulle ta en sommar lovs paus för att vara social o vara med kompis på landet osv har nt träffat henne på 1 år snart OwO 
sen så har sso börjat bli tråkigt just nu nu är de ju bara att levla champ o event inga uppdrag alls liksom xc
så jaa ;)
om ja e inne s e de nog nån som levlar osv för mig CX
 
arkiv bild
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0